Un mod de a iti pacali prietenii


Buna ziua dragii mosului !

Iti multumesc ca citesti acum acest articol, si daca tot ai decis sa arunci un ochi pe aceasta pagina, hai sa iti spun si despre ce vreau sa va vorbesc!

Acest blog (iluzii optice) a fost infiintat in anul 2009, prin Decembrie.
M-am ocupat zi de zi vreme buna de acest blog, insa odata cu trecerea timpului, am trecut si pe alte niste.
Am avut mai multe site-uri, bloguri si forumuri pe parcursul timpului, si am cam neglijat acest blog.
Avea potential, chiar acum ma uit si ma uimesc, deoarece a avut peste 55 de milioane de vizualizari pana in prezent. Cu aceasta ocazie, vreau sa va multumesc!

Dupa cum am spus, cu trecerea timpului am incercat diferite nise.
Unele au avut/au succes, altele au ramas in paragina.

M-am ocupat in special de acest site in ultimul an, si i-am adus mereu noi functii/imbunatatiri.
Are un impact mai mare decat ma asteptam, poate din pricina ca este primul site de acest gen din Romania.

Ca sa ii fac si o mica descriere, este un site de farse pentru prieteni , si iti ofera posibilitatea de a iti pacali prietenii prin diverse metode.

Iti poti pacali prietenii cu stiri false, poze haioase, farse personalizate, iar de curand am adaugat si o sectiune de bancuri care are deasemenea un impact social foarte mare.

Farsele sunt foarte usor de creat, deoarece nu trebuie decat sa introduci cateva date despre prietenul tau, si sa ii trimiti link-ul primit!

Va multumesc inca odata pentru fidelitate!
Cu respect, al vostru Ditzy!

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene/rasiste sau link-uri catre site-uri cu continut obscen/rasist/violent/ilegal, vor fi sterse imediat. Asa ca va rog sa fim oameni. Cu respect al vostru Ditzy

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More
  • ------------------------------------------------------------------------------